Tuesday, December 28, 2010

آپ اورآپ کی دعاؤں کی کمی ہے

  ( میرے والد مرحوم کو وفات پائے ہوئے 9 ماہ ہو چکے ہین انکی وفات کے بعد آج پہلی مرتبہ میرا رزلٹ ٹھیک نئں آیا میری  LLB part 2   میں سے ایک کمپارٹ آ گئی ہے انکی یاد میں یہ نظم  )                     
                 :brheart:    آپ اورآپ کی دعاؤں کی کمی ہے :brheart: 
                                                             میں بہت قابلِ و یکتا تو نہیں تھا
                                                    نہ مخنت کوشی نا احساس ذمہ داری کا
                                                 نا یہ فکر کہ کب لکھنا ھے کیا پڑھنا ھے
                                   با وجود اس کے میرے پاؤں کے نیچے تھے ستارے
                                        میری نظرون میں بہت ھیچ تھے دنیا کے سہارے
                                              آسماں جب بھی کرتا تھا میری مشکل کا ارادہ
                                             آپ میرے سر سے بلاؤں کو تھے ٹالنے والے
                                     اور جب اپنی ہی کم عقلی سے میں گرنے ہی کو ہوتا
                                          میرے ربِ اصغر مجھے آپ تھے سنبھالنے والے
                               میری زندگی میں ناکا می کا کہیں لفظ نہ تھا ! آپ جو تھے!
                                             آپ جو تھے تو میری عزت و ناموس بچی تھی
                                          آپ جو تھے تو کامران ، کامیاب و سر بلند تھا میں
                                               آپ تھے ! آپ کی دعائں تھی ! کامیاب تھا میں
                                                  آپ کا چہرہ مقبول حج کی سعادت کا زریعہ
        آپ کے الفاط میرے جوش کو بڑھا وے کا تسلسل
        آپ کی دعائں میرے مرضِ کوتاہی کا علاج،،،! میرے دل کا سکوں
        آپ تھے تو محفلِ یاراں میں میرے لب پر ہنسی تھی
       اب آپ نہیں تو درد جاں گسل ہے ، بے کلی ھے
       جگر روتا ھے لہو آنکھوں میں عرصےسے نمی ہے
       اے میرے والد ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔ ! 
       آپ ! اور آپ کی دعاؤں کی کمی ہے
         

No comments:

Post a Comment