Friday, December 31, 2010

                                       غزل
         زندگی مجھے اس موڑ پہ لے آئی ہے   
          جہاں دور تلک پھیلی ہوئی تنہائی ہے
                     اپنے ہر جذبے ہر ہواہش کو مارا میں نے
                      لاش  اپنی خود   آپ      ہی   دفنائی  ہے
          بھلا کون زمانے میں مجھ سا زخمی ہو گا
         میں وہ ہوں کہ پھولوں سے چوٹ کھائی ہے
                       میری چلتی ہوئی سانسوں کا تماشا دیکھو
                    میری زندگی تماشا ہے دنیا تما شائی ہے
      غیروں سے بچ کے نکلا تو اپنوں نے ڈس لیا
  زہر دنیا  کی میری  نس نس  میں سمائی ہے
                   اک شاعر جو بچپن میں سمایا تھا مجھ میں
                     اب وہ شاعر ہے نہ اس کی پرچھائی ہے
   یہ سوچ کر دیوانہ ہوا جاتا ہوں کہ۔۔ ۔ ناصر
                میرے دوست کی میرے دشمن سے شناسائی ہے

محمد ذیشان حیدر ناصر

No comments:

Post a Comment