Tuesday, November 15, 2011

آزاد نظم ۔ کس دور کی محبت کا تقاضا ہے وفا؟؟

        آزاد نظم ۔ کس دور کی محبت کا تقاضا ہے وفا؟؟
     اب نہ پتھر کا زمانہ ہے نہ جنگل کی ہوا ۔


                نہ اندھیرا ہے نہ شیر کی چربی کا دیا۔
                نہ وہ دور کہ جب لوگ ہنسا کرتے تھے۔
     نہ وہ وقت کہ الفاز تھے جب درد کشا؟
                           نہ وہ دور کہ جب لوگ ہنسا کرتے تھے۔
      نہ وہ حالات  کہ جب لوگ  ملا کرتے
                دیدہ ء شرم   اور   دل میں  حیا لیئے ہوئے
                 بے لوث تھی خدمت تو اجر بہت بڑا تھا۔
                 ایسے تھے کہ ماں ایک کے ہیں پیدا کیئے ہوئے
                  اب تو یہ دور کہ۔ ۔ ۔  الا ماں۔ ۔ ، ، الا ما ں!
                  آ دمی اپنے ہی سائے  سے ڈرا جاتا ہے۔
                  یہ جو ہر طرف چراغاں ہی چراغاں ہے یہاں۔
                 قمقمہ ء وقت میں انسان کا خون جلتا ہے۔
           اس دور میں  کہ انسان کی کوئی قیمت تو نہ تھی۔
                پر آدمی کی زباں کا کوئی مول نہ تھا
                  آج یہ دور کہ جاں اپنی ہے پیاری سب کو
                پر  کوئی وعدہ نہیں قسمت میں ہو جس کی نباہ۔
                     تب کہ پتھر کا زمانہ تھا مگر انسان تو تھے۔
                                     اب یہ دور کہ انسان ہوا پتھر کا
                 تب کہ جنگلات میں انسا نیت بستی تھی۔
                اب تو شہروں میں قانون ہوا  جنگل کا۔
                    میرے محبوب جو اب تم نے وفا مانگی ہے۔
                  محو خیرت ہوں کہ یہ لفظ وفا کیا ہے۔
                       مستعمل ہو گا کچھ بھولی ہوئی صدیوں میں
                      اب تو فائدہ  و مظلب کا ہے دستور چلا۔
                 تو نقصان سے بچ مجھ سے سودا کر لے۔
                 میرے جذبات کی قیمت کوئی قصر ! لگا 
                میری الفت پہ ہو لعل  و جوا ہر  کی صدا۔
                ((( میری جان اب چراغوں میں خوں جلتا ہے)))
'        تو اس دور کی ملکہ ہے اسی دور میں رہ۔
                  داستاں گزرے ہوئے وقت کی نہ مجھ کو سنا۔
                  مجھے آداب محبت میری جاں نہ سکھا'
                   اب تیرے لب پہ پھر لفظ وفا آیا تو۔
                   لوگ خیرت سے اک دوجے کا منہ دیکھیں گے
                 شور برپا کریں گے اور ہم سے پوچھیں گے۔
                  کس زمانے میں تھا عشق کبھی مثل خدا؟؟؟؟؟
                  کس دور کی محبت کا تقاضا ہے ۔ ۔ ، وفا؟؟؟؟

    محمد ذیشان حیدر

No comments:

Post a Comment