Friday, November 11, 2011

غم کو چھپانے کے بہانے میرے!


     آ زاد نطم ۔
                       غم کو چھپانے کے بہانے میرے!
          میرے احباب نے میری آنکھوں کی نمی کا  سبب۔
          اس طرح پوچھا کہ امانت تھی ، ہنسی ، ا ن کی،  میری 
          میں کہ قہقہو ں میں چھپاتا تھا غم دل خستہ۔
          آخر کتنی دیر میں آنکھوں پہ یہ سختی کرتا۔
           کتنی دیر میں جبرا ہنستا آخر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
           کتنا وقت میں دکھاوے کی خوشی کرتا؟؟؟؟
           تم تو چند لمحوں میں جدا ہو کر نگاہوں سے ہوئے غائب'
           مجھ سے پوچھو ک میری دنیا میں کیا باقی رہا؟؟؟؟
           تو نہیں تو آنکھوں میں اشکوں ک ستارے!!!!!
            رات بھر تیری یا د کے چاند کے گرد رہتے ہیں،
            صبح ہوتی ہے تو ابھری ہوئی آنکھیں لیکر
            جتنے بھی احباب سے ملتا ہوں سبھی کہتے ہیں
            میری آنکھوں میں ہنسی آواز میں قہقہے تھے کبھی
             میں یہ کہتا ہوں کہ خوشیاں بھی پرندوں کی طرح ہیں
            جو کبھی اس دیس تو کبھی اس دیس میں جا رہتے ہیں۔
                        محمد ذیشان حیدر

No comments:

Post a Comment